piątek, 20 kwietnia 2012

Grrr... Grrr... Grrru... Gruffalo!

I had today a lunch with... Gruffalo!

No może niekoniecznie lunch. Wczoraj skroiłam, ale niewiele udało mi się uszyć., ale dzisiaj wstałam o 3 i już nie mogłam zasnąć więc siadłam do maszyny... i oto jest.

Gruffalo...
ma 33cm
ruchome rączki i nóżki
i może zabrzmi to nieskromnie ale..
bardzo mi się podoba i jakoś tak dobrze się go tuli.
Choć moja córa, która go nie widziała inaczej jak na zdjęciu powiedziała:
- Bardzo się boję Garfaloła...

No cóż ma prawo... ma trzy lata, ale starsi już się chyba Garfaloła nie boją... czyż nie?

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

darmowy hosting obrazków

Ponieważ wstawanie o 3 ma swoje niewątpliwe  zalety ale niestety ma i wady... powoli uchodzi ze mnie energia.

Pozdrawiam serdecznie
Szwaczka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz